Hoe vraag ik een uitsluiting aan?
Wanneer je aanvoelt dat je moet worden beschermd tegen de mogelijke gevaren van gokverslaving, kan je ...Hoe kan ik mijn vrijwillige uitsluiting annuleren?
Je kan op elk moment om opheffing van je toegangsverbod vragen. Stuur een brief met daarin je ...Iemand uit mijn omgeving kampt met een gokprobleem. Wat kan ik doen?
Als belanghebbende derde kan je een toegangsverbod aanvragen voor een persoon met een gokprobleem. Je moet steeds ...Waar kan ik hulp vinden voor mijn gokprobleem?
Op de pagina Bescherming van de spelers kan je aan de rechterzijde zowel hulp in je buurt vinden als hulp online.
Kan ik als uitgesloten speler mijn saldo raadplegen of laten uitbetalen?
Ja. Als uitgesloten speler moet je - ondanks je toegangsverbod - nog steeds de mogelijkheid hebben om ...Wat houdt een toegangsverbod via de Kansspelcommissie in?
In België wordt aan jongeren de toegang tot casino's, speelautomatenhallen en wedkantoren ontzegd om ...Kunnen derden (bv. de bank, mijn werkgever, …) informatie krijgen over mijn toegangsverbod?
Neen. Om de privacy van de spelers te garanderen, communiceert de ...Mag ik als uitgesloten speler werken in een casino of een speelautomatenhal?
Ja. De minimumleeftijd van 21 jaar voor het betreden van casino’s en speelautomatenhallen kent een uitzondering voor ...Waarom geeft www.mydata.belgium.be aan dat de Kansspelcommissie mijn gegevens heeft geraadpleegd?
Belgische burgers kunnen op www.mydata.belgium.be zien of een overheidsinstantie hun persoonsgegevens heeft geraadpleegd, uit welke bron deze gegevens afkomstig zijn, om welke ...